دانلود Gardens Inc 3 – بازی شرکت مزارع
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود Gardens Inc 3 – بازی شرکت مزارع
نوشته شده در سه شنبه 20 مرداد 1394
بازدید : 622
نویسنده : amin.amin

Gardens Inc 3 نسخه سوم بازی مدیریتی و Simulation شرکت مزارع برای سیستم عامل ویندوز با حجم بسیار مناسبیست که توسط شرکت World-LooM در ۲۰۱۴ عرضه شده است. به دو شخصیت Jill و Mike کمک کنید تا مخارج لازم برای برگزاری جشن عروسیشان را از طریق کشاورزی به دست بیاورند، به طوری که یک مراسم آبرومندانه در سطح شهر داشته باشند.

دانلود Gardens Inc 3 - بازی شرکت مزارع

قطعه ای کوچک در روستایی در بازی Gardens Inc 3 با هزینه خوبی خریداری کرده و بذر هایی را از فروشگاه تهیه کنید. پس از آماده سازی و شخم زدن زمینتان، بذرپاشی را آغاز کنید و از محصولاتتان تا رسیدن به مرحله برداشت، نگه داری کنید. سر موقع به آنان آبرسانی کرده و علف های هرز را از اطرافشان جمع آوری کنید تا در کم ترین مدت زمان ممکن، نتیجه مطلوب را دریافت نمایید. پس از برداشت محصولات، آن ها را به بازار برده و به فروش برسانید.

 

با اولین درآمدی که کسب کرده اید، بذر ها و تجهیزات کشاورزی جدیدتر و بهتری را از فروشگاه بخرید تا به کارتان رونق بخشید. علاوه بر مخارج عروسی در Gardens Inc 3 یک مشکلی بزرگ دیگری هم وجود دارد که نیاز به رسیدگی دارد. یکی از روستائیان، حلقه های ازدواجتان را به سرقت برده و باید به دنبال این فرد هم باشید تا حلقه ها را از او پس بگیرید. به طور کلی در بخش داستانی بازی شرکت مزارع، ده مرحله چالش انگیز با جزئیات کامل طراحی شده و مقدار گیم پلی آن نسبتا زیاد می باشد. برای بیشتر شدن هیجان در بازی Gardens Inc 3 دست آورد هایی به نام Trophies قرار داده شده و در صورت انجام ماموریت های مخصوص، این آیتم های ارزشمند به مجموعه تان اضافه می گردند. گرافیک ورژن سوم شرکت مزارع نسبت به نسخ قبلی، پیشرفت قابل توجهی داشته و از نظر گیم پلی نیز بهبود یافته است. هم چنین موسیقی های متن دل انگیزی برای هر مرحله به کار برده شده است.

حجم فایل : ۶۰۱.۳۳ مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir

سایت منتشر کننده



:: موضوعات مرتبط: دنیای بازی , مدیریتی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Gardens Inc 3 , دانلود بازی شرکت مزارع ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: